T’ajudem a fer que els teus clients entenguin millor què fa la teva empresa i els avantatges respecte de la competència.
Empecemos a hablar
Contactaremos contigo en menos de 24 h 🙂
T’ajudem a fer que els teus clients entenguin millor què fa la teva empresa i els avantatges respecte de la competència.
Els canvis al teu web seran ràpids i flexibles, amb la qual cosa podràs adaptar-te fàcilment a canvis del mercat i noves oportunitats.
Un web usable i intuïtiu augmenta les conversions, és a dir, aconseguim que més usuaris esdevinguin clients.
Un web és la pedra angular de qualsevol estratègia de màrqueting digital. Si està ben posicionat a Google, amb la informació presentada de forma clara i una òptima navegació i usabilitat, aconseguirem millors resultats al canal online.
A Limbic tenim un equip d’experts en disseny i desenvolupament de webs corporatius amb WordPress, la plataforma més versàtil i flexible avui dia. A més, ens ocupem de tot, des de fixar l’estratègia i els objectius del web fins al seguiment posterior a la publicació, i l’optimitzem a partir de l’analítica web.
Utilitzem plataformes robustes i que permeten escalar el teu negoci, com PrestaShop, WooCommerce i Magento, per al disseny i desenvolupament de l’e-commerce.
Un e-commerce ben dissenyat incrementa les vendes tant noves com repetides, amb clients fidelitzats. El procés de compra ha de ser fàcil i intuïtiu, i a més ha de generar confiança. El pagament ha de ser flexible, segur i ràpid, per evitar perdre clients a les etapes finals de la compra.
Això ho aconseguim amb un procés de disseny web metòdic i ben definit.
Creem microsites i landing pages per a esdeveniments especials, com poden ser congressos o fires, cursos de formació, campanyes específiques o de llançament de productes o serveis, o promocions estacionals.
Les landing pages estan dissenyades específicament per convertir les visites en leads. Se centren en un únic objectiu i missatge, minimitzem les distraccions i incloem CTA —crides a l’acció— clares i directes. Els missatges han de ser clars, breus i molt enfocats a beneficis.
El mòbil és un canal que cada cop genera més tràfic i més negoci a les empreses. La primera visita a un web es fa des de mòbil en més de la meitat dels casos, i aquest dispositiu és el principal canal per cercar i consultar informació prèvia a una compra o reserva.
Segons el tipus d’empresa i els seus objectius, prioritzem bé el disseny responsive, bé el disseny Mobile First, és a dir, dissenyar el web tenint en compte aquest dispositiu en primer lloc, i un cop fet el disseny ampliem i escalem per aconseguir una versió PC.
El Growth-Driven Design es un proceso de diseño y desarrollo web dinámico y escalado en el tiempo. Con este proceso se reducen los riesgos asociados al proceso tradicional, ya que los cambios y mejoras se implementan a partir de datos reales. Además, la inversión también se escala.
Una vez tenemos diseñados y programados los elementos principales de la web, la lanzamos e implementamos el resto de elementos de forma progresiva y a partir del análisis de los datos. Este sistema es mucho más ágil y rápido, y además permite adaptarse con flexibilidad a los cambios en las preferencias y el comportamiento de los usuarios.
A veces las empresas, por sus procesos y funcionamiento interno, tienen necesidades específicas que no se pueden resolver con plantillas o con las herramientas existentes en el mercado. En estos casos, desarrollamos aplicativos a medida que se ajusten exactamente a lo que requiere la empresa.
Por ejemplo, hemos desarrollado aplicativos para la recogida digital de datos e información, sustituyendo a los documentos en papel, o directorios con integraciones de alta complejidad, que integran diferentes plataformas y herramientas.
La WPO (Web Performance Optimisation) engloba todas las acciones que se pueden llevar a cabo en una web para mejorar el tiempo de carga, la indexación, el SEO y la usabilidad. Es esencial para que el resto de acciones de marketing den buenos resultados.
Consiste en una análisis y revisión de la web constante, con propuestas de mejora, implementación, revisión de la usabilidad y del funcionamiento y desarrollo. Así, nos aseguramos de que el usuario tenga una buena experiencia en nuestra web, y por lo tanto aumentamos las conversiones y las ventas.
Muchas webs, aunque tengan un diseño bonito y moderno, no convierten. ¿Por qué? Porque los textos aburren, dicen más de lo mismo, no aportan nada nuevo ni diferente. Las técnicas de copywriting tienen como objetivo persuadir a nuestro usuario de que realice alguna acción: que nos llame, que envíe un email o un formulario o que realice una compra.
Si queremos que nuestra web dé resultados, tiene que estar bien redactada y alinear los mensajes con los objetivos de marketing digital. El copywriting es un soporte a la venta, con técnicas aplicables a web, gestión de redes, blog, anuncios…
Ens reunim amb el client per entendre el seu negoci, estratègia i objectius.
Definim l’estructura i com es relacionen els diferents apartats del web.
Representem la forma i la funcionalitat de cada element del web.
Li posem color, tipografia, imatges… Volem un disseny clar i usable.
Redactem els textos web orientats a persuadir i millorar la conversió.
Creem un web totalment funcional i adaptat a tots els dispositius.
Ensenyem a la persona o equip com funciona el gestor de continguts.
Fem una última revisió i publiquem el web.
Optimitzem el temps de càrrega del web, definim els KPI i implementem les eines d’anàlisi i mesurament.