L’Institut Gestalt
es va fundar a Barcelona el 1985, dedicat a l’ensenyament de les teràpies humanistes i del creixement personal. A dia d’avui, ha format més de 100.000 persones, tant a Catalunya com a Espanya i Sudamèrica.
es va fundar a Barcelona el 1985, dedicat a l’ensenyament de les teràpies humanistes i del creixement personal. A dia d’avui, ha format més de 100.000 persones, tant a Catalunya com a Espanya i Sudamèrica.
Encara que el centre compta amb un excel·lent posicionament en el mercat gràcies a la qualitat del seu professorat, el sector de la formació ha experimentat un augment de la competència en els darrers anys. Per això, compta amb Limbic, a través del seu partner Microblau, per a diferents accions de màrqueting digital.
Redisseny web i anàlisi d’usabilitat
Rediseño web y análisis de usabilidad
L’Institut Gestalt volia renovar la imatge de la seva pàgina web per adaptar-la a les noves tendències del sector i els nous hàbits dels usuaris. Es va proposar un disseny més simple i clar, i es va eliminar el contingut innecessari.
Ja que l’objectiu era millorar l’experiència dels usuaris al web, vam dur a terme una anàlisi de la usabilitat, a partir de la qual vam redefinir alguns elements de la navegació, els camps dels formularis i l’estructura dels continguts.
Formació a l’equip
Rediseño gráfico y estructural del listado de cursos
L’Institut Gestalt compta amb un equip intern per dur a terme accions de màrqueting digital, però necessitaven aprofundir en diferents àrees i en com aplicar la teoria al sector específic de l’empresa. Es van fer tres sessions de formació intensives a l’equip i als membres de l’empresa interessats.
Concretament, vam impartir formació a mida en màrqueting de continguts (estratègia, redacció i difusió), social media (Facebook, Twitter i LinkedIn) i email marketing (estratègia, disseny, redacció i resultats). Vam adaptar els continguts dels temes al sector de la formació.
Campanyes per a esdeveniments
A més dels cursos de formació que programa regularment, l’Institut Gestalt organitza puntualment esdeveniments especials, com congressos o seminaris.
Per exemple, per al II Congrés de Teràpia i Meditació desenvolupem un site específic per a l’esdeveniment, orientat a incrementar el nombre d’assistents al congrés.
A més, duem a terme campanyes d’AdWords per promocionar-ho.