Arriba a més clients potencials que estiguin buscant els teus productes o serveis.
Empecemos a hablar
Contactaremos contigo en menos de 24 h 🙂
Arriba a més clients potencials que estiguin buscant els teus productes o serveis.
Guanya visibilitat per a aquells productes o serveis que et siguin més rendibles.
Fes créixer el teu negoci amb resultats mesurables i sostenibles en el temps.
El posicionament en cercadors, ja sigui natural (SEO) o de pagament (SEM), permet als usuaris trobar els nostres productes o serveis a partir de les cerques que fa a internet.
El posicionament SEO (Search Engine Optimization) millora la visibilitat del nostre web de forma orgànica o natural per a unes determinades paraules clau relacionades amb allò que ofereix la nostra empresa. Es tracta que davant d’aquestes cerques Google consideri que la nostra pàgina web és un resultat rellevant i la mostri en les primeres posicions.
El posicionament SEM (Search Engine Management) fa referència a la publicitat de pagament a Internet, especialment a Google AdWords. En aquest cas, es paga a Google per mostrar anuncis dels nostres productes o serveis quan l’usuari busqui determinades paraules clau a Internet.
El SEO i el SEM són dues estratègies diferents de posicionament en cercadors, però que alhora es complementen en l’estratègia global de màrqueting digital per aconseguir millors resultats.
Definició de l’estratègia
Estudi de paraules clau
SEO tècnic: metadades, velocitat de càrrega, millores d’indexació
Blog i generació de continguts
Informe mensual de resultats
Definició de l’estratègia
Estudi de paraules clau
Preparació i publicació de campanyes AdWords multicanal
Optimització de campanyes
Informe mensual de resultats