LimbicLimbicLimbicLimbic
  • Projectes
  • Màrqueting digital
  • Disseny web
  • Posicionament
  • Branding i Disseny
  • Formació
  • Blog

Blog

Traduïm el nostre web a un altre idioma?

By Sònia Verdú | Destacados, Disseny web, Màrqueting digital | 24 Agost, 2018 |

En un moment o altre de la vida d’un web sorgeix sempre el mateix dubte existencial. El traduïm? A quants idiomes? A quins? El problema és que sovint no ens fem la pregunta correcta: per què volem traduir el nostre web. El primer que hem de tenir en compte és que la decisió de traduirLlegir més

landing-page-limbic

Què és i per a què serveix una landing page?

By Sònia Verdú | Destacados, Màrqueting digital, SEM | 20 Juny, 2018 |

Les landing pages són potser un dels conceptes més confusos en màrqueting digital, tant a l’hora de definir què és i què no és una landing page, com per determinar quan i per a què les fem servir. La seva traducció literal, «pàgina d’aterratge», fa pensar que es tracta simplement d’una pàgina on «aterren» elsLlegir més

El teu web no necessita sliders

No, el teu web no necessita sliders

By Anna Casas | Destacados, Disseny web | 6 Abril, 2018 |

Els sliders solen ser l’element en discòrdia de molts webs. Sovint hi ha algú que pensa que són una bona idea, ja sigui per disseny, perquè ho ha vist a altres llocs, o perquè troba que és la forma de destacar diferents missatges, productes o serveis i no haver-ne de triar només un. De fet,Llegir més

Com dissenyem un logotip?

By Irene Martínez | Branding i disseny, Destacados | 19 Febrer, 2018 |

A tothom ens agrada fer una bona impressió, sobretot si és la primera. Quan anem a una cita, una entrevista de feina, una reunió professional o un sopar informal volem que els altres es formin una bona idea de nosaltres. Aquesta idea, el que volem transmetre, pot ser diferent per a cada persona: potser volemLlegir més

Com utilitzen el màrqueting de continguts les empreses B2B industrials?

By Sònia Verdú | Destacados, Màrqueting digital, Redacció de continguts | 30 Gener, 2018 |

El màrqueting de continguts està cada cop més present als plans de màrqueting de les empreses B2B, especialment a sectors com l’industrial, on s’ha revelat com una estratègia molt efectiva. Si bé és cert que les empreses industrials han trigat força a començar a utilitzar els continguts de forma regular a les seves estratègies deLlegir més

Com utilitzar LinkedIn en equips comercials i de vendes

By Sònia Verdú | Destacados, Màrqueting digital | 23 Gener, 2018 |

Una de les preguntes més habituals que em trobo quan faig formació en LinkedIn per a empreses és si realment funciona. La resposta és simple: LinkedIn funciona si el fas funcionar. Sempre he pensat que els perfils professionals que millor poden aprofitar LinkedIn són els equips comercials i de vendes, especialment en empreses B2B, per laLlegir més

Per què escrivim malament? La maledicció del coneixement

By Sònia Verdú | Destacados, Màrqueting digital, Redacció de continguts | 14 Novembre, 2017 |

Fa temps que volia escriure alguna cosa sobre un article que m’ha ensenyat moltíssim com a redactora. Perquè tracta precisament d’un dels errors més freqüents a l’hora d’escriure: la maledicció del coneixement, que fa que els escriptors assumeixin que els seus lectors saben el mateix que ells. L’article, «The Source of Bad Writing», d’Steve Pinker, emLlegir més

Com mesurem l’èxit del nostre blog?

By Joel Camí | Analítica web, Destacados, Màrqueting digital | 27 Octubre, 2017 |

Molt sovint els clients estan interessats en l’analítica web, però tenen molts dubtes. No saben si l’analítica és per al seu tipus de negoci, o si només és útil per als e-commerce. La meva resposta és sempre la mateixa: l’analítica web és necessària per a qualsevol persona o empresa que estigui a internet. A partirLlegir més

9 tipus de contingut que NO funcionaran al teu blog

By Sònia Verdú | Destacados, Màrqueting digital, Redacció de continguts | 20 Octubre, 2017 |

L’altre dia vaig llegir un article molt interessant de Search Engine Journal que explicava els nou tipus de continguts que no funcionen en un blog. L’article parla del contingut fet per i per a gent de màrqueting, però sovint m’he trobat amb aquests tipus de continguts en molts altres sectors. Perquè, sent sincers, els de màrquetingLlegir més

5 dades del teu web que t’ajuden a entendre els teus usuaris

By Joel Camí | Analítica web, Destacados | 6 Octubre, 2017 |

Com solem dir els analistes, cada web és un món, i si el mirem amb lupa cadascun té les seves particularitats. La primera cosa que ha de tenir el teu web és un propòsit: per què tinc una pàgina web?, què en vull aconseguir? Una pista: les respostes han de ser mesurables. Aquestes preguntes noLlegir més

123

Cercar

Últimes entrades

  • Per a què serveix l’analítica web?
  • Puc eliminar una ressenya negativa a Google?
  • En màrqueting no només importa el com, sinó el perquè
  • Com podem millorar l’experiència dels clients a B2B
  • Com triar la millor campanya de màrqueting digital per a la teva empresa

Categories

  • Analítica web
  • Branding i disseny
  • Destacados
  • Disseny web
  • Inbound marketing
  • Màrqueting digital
  • Redacció de continguts
  • SEM
  • SEO

Contacte

93 881 86 51

[email protected]

Carretera de Terrassa, 263 - 08205 Sabadell, Barcelona Com arribar-hi

Segueix-nos

Legal

  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Projectes
  • Màrqueting digital
  • Disseny web
  • Posicionament
  • Branding i Disseny
  • Formació
  • Blog
© 2019 Limbic Team SL
  • Projectes
  • Màrqueting digital
  • Disseny web
  • Posicionament
  • Branding i Disseny
  • Formació
  • Blog
  • Castellano
Limbic
  • Castellano

  • Català

  • 93 881 86 51

  • Contacto