Aconseguim contactes de qualitat que esdevenen clients, és a dir, incrementem les conversions.
Comencem a parlar
Contactarem amb tu en menys de 24 h 🙂
Aconseguim contactes de qualitat que esdevenen clients, és a dir, incrementem les conversions.
Centrem l’estratègia digital en accions rendibles, que millorin el teu ROI a curt, mig i llarg termini.
Totes les nostres accions són mesurables, així podem avaluar-ne l’evolució i la millora en el temps.
El primer pas per aconseguir més clients i vendes a internet és posicionar-te a la primera pàgina dels motors de cerca, per a aquelles paraules clau rellevants per al teu negoci i que alhora els teus clients potencials estiguin buscant.
Amb això aconseguim atreure tràfic de qualitat al teu web, és a dir, tràfic que realment es transformi en clients. Un dels avantatges del posicionament SEO és que té una elevada rendibilitat a mig i llarg termini, i et posiciona de forma més estable que altres estratègies a curt termini.
Les estratègies de mitjans pagats et permeten arribar a la teva audiència ideal en el moment adequat i per la plataforma correcta. Són accions totalment mesurables, amb resultats a curt i mig termini, que posicionen ràpidament determinats productes o serveis.
Són molt recomanables per a campanyes de llançament, per promocionar productes o serveis estratègics i d’alta rendibilitat, així com per campanyes estacionals en què la competència és elevada.
L’email marketing és avui dia una de les accions amb millor ROI en màrqueting digital. Una llista de subscriptors de qualitat juntament amb una bona estratègia poden aconseguir resultats espectaculars.
Les campanyes d’email marketing són un mitjà de comunicació molt efectiu a nivell corporatiu, a més d’una eina perfecta per a cross-selling i la fidelització de clients.
Les xarxes socials, ben gestionades, continuen sent un excel·lent canal per difondre els nostres continguts, estar en contacte amb clients actuals i potencials, i fidelitzar. A més, les interaccions socials influeixen positivament en el posicionament de la nostra pàgina web.
Qualsevol empresa, sigui del sector que sigui, ha de treballar les xarxes socials més escaients per a ella, per guanyar visibilitat i millorar els resultats.
L’inbound marketing ens permet atreure clients de forma natural i no agressiva, tot aportant valor al llarg de totes les fases del procés de compra. És una estratègia especialment recomanada per a empreses B2B, on els processos de compra solen ser més llargs.
De forma molt resumida, oferim continguts útils i rellevants per als nostres clients ideals —buyer persona—, generem confiança i ens posicionem com a primera opció en la decisió de compra.
Una bona estratègia de continguts ens permet posicionar-nos com a líders i experts en una determinada àrea o sector, genera confiança i atreu tràfic de qualitat al nostre web, especialment tràfic SEO i social.
El blog és l’eix central d’una estratègia de continguts, però aquest requereix una bona planificació, un procés d’optimització SEO i una difusió efectiva. Els continguts ens ajuden també a transmetre un missatge únic, coherent i rellevant per als nostres usuaris.
L’analítica web ha de ser inherent a qualsevol acció de màrqueting digital, ja que és essencial per saber si estem duent a terme les accions correctes. Si no analitzem i mesurem les nostres accions, anem a cegues i probablement estiguem malbaratant gran part del nostre pressupost.
El projecte d’analítica digital té dues fases. Una primera de revisió de la qualitat de les dades, definició de KPI i implementació de les eines de mesurament, i una altra d’anàlisi periòdic, amb informe i recomanacions.
augment del
nombre de visites
augment de la
taxa de conversió
disminució del
rebot
augment del
nombre de visites
augment del
nombre de leads
augment del
tràfic directe