T’ajudem a aprofitar al màxim el potencial del teu equip, amb programes especialitzats i ad hoc.
Comencem a parlar
Contactarem amb tu en menys de 24 h 🙂
T’ajudem a aprofitar al màxim el potencial del teu equip, amb programes especialitzats i ad hoc.
Adaptem el programa de continguts al teu sector, i treballem sobre casos i situacions de la teva empresa.
La formació als treballadors es pot bonificar amb el crèdit disponible a la Fundae (Fundació Tripartita).
A vegades les empreses tenen personal intern que pot fer determinades tasques, però els falten coneixements específics.
Els nostres experts poden formar el teu equip perquè aprofitis millor els recursos interns. A més, la formació interna és una forma de retenir talent i know-how a l’empresa.
Els diferents especialistes del nostre equip, a més de participar en projectes, imparteixen formació ad hoc i programes especialitzats per a empreses, institucions i entitats.
També fem programes especialitzats per a la direcció i els responsables de l’empresa, perquè puguin entendre i millorar els diferents aspectes de la seva estratègia de màrqueting digital.
Explica’ns el que necessites i ens adaptem!
Sessió pràctica per millorar el perfil de LinkedIn. Els perfils dels assistents es treballen durant la sessió.
Objectius: millorar la presència de l’empresa a Internet, potenciar el networking i incrementar la xarxa de contactes.
Adreçat a: directius, responsables de departament, responsables de vendes i comercial, i qualsevol persona interessada en millorar la seva presència online.
Durada: 4 h
Internet és un entorn complex, amb diferents àrees que s’interrelacionen: SEO, SEM, continguts, social media… Per on comencem?, y què necessita la meva empresa?
Objectius: establir una estratègia de presència a Internet, millorar el posicionament online de l’empresa, incrementar els leads i les vendes.
Adreçat a: directius, responsables i tècnics que volen una aproximació inicial al màrqueting digital.
Durada: 8 h
Per saber si el nostre web i les accions de màrqueting digital que estem fent funcionen de veritat hem de mesurar i analitzar les dades, i interpretar-les correctament.
Objectius: mesurar correctament les accions de màrqueting digital que fem.
Adreçat a: responsables i tècnics de màrqueting digital. Recomanable tenir coneixements bàsics de màrqueting digital.
Durada: 8 h
Formem el teu equip per començar a utilitzar Google AdWords per a la teva empresa, de forma pràctica i personalitzada.
Objectius: definir l’estratègia a Google AdWords, augmentar les vendes i els leads.
Adreçat a: responsables i tècnics de màrqueting digital. Es recomanable tenir coneixements previs de màrqueting digital.
Durada: 8 h
Curs preparatori per obtenir la certificació de Google Analytics, i conèixer en profunditat l’eina.
Objectius: obtenir la certificació en Google Analytics, controlar al detall les dades i els resultats del màrqueting digital de l’empresa.
Adreçat a: responsables i tècnics de màrqueting digital.
Durada: 54 h
Qualsevol estratègia de difusió a Internet necessita incloure ads, ja sigui SEM o social ads. T’expliquem com triar els canals, optimitzar el pressupost i definir els KPI.
Objectius: definir l’estratègia de publicitat a Internet, augmentar les vendes i els leads.
Adreçat a: responsables i tècnics de màrqueting digital. Recomanable tenir coneixements bàsics de màrqueting digital.
Durada: 8 h
La teva empresa necessita un blog. Però, per on comences? T’expliquem els bàsics i com seleccionar temes i redactar contingut que funcioni.
Objectius: definir com encaixa el blog en l’estratègia de màrqueting digital de l’empresa, augmentar el tràfic cap al web, millorar la conversió i la fidelització.
Adreçat a: responsables i tècnics de màrqueting online. És recomanable tenir coneixements previs de màrqueting online.
Durada: 8 h
T’expliquem a quines xarxes socials pot necessitar o necessita estar la teva empresa, com ha de ser la comunicació, per a què utilitzar-les i què publicar-hi.
Objectius: millorar la presència online de l’empresa, augmentar el tràfic cap al web, millorar els resultats de màrqueting digital.
Adreçat a: responsables i tècnics de màrqueting online. És recomanable tenir coneixements previs de màrqueting online.
Durada: 8 h
Aprén com configurar Google Tag Manager per mesurar correctament les campanyes SEM o per instal·lar eines d’analítica web.
Objectius: implementar Google Tag Manager, mesurar correctament les accions de màrqueting digital.
Adreçat a: analistes i desenvolupadors web. Recomanable tenir coneixements bàsics de programació.
Durada: 6 h