LimbicLimbicLimbicLimbic
  • Projectes
  • Màrqueting digital
  • Disseny web
  • Posicionament
  • Branding i Disseny
  • Formació
  • Blog

Blog

¿Para qué sirve la analítica web?

Per a què serveix l’analítica web?

By Joel Camí | Analítica web, Màrqueting digital | 14 Febrer, 2020 |

En els darrers anys el màrqueting digital, i la tecnologia en general, no han deixat d’evolucionar. Un dels canvis més evidents és la capacitat cada cop més gran que tenen les empreses d’obtenir i emmagatzemar dades (ja siguin Big Data o no 😉). Així, els equips de màrqueting, que abans no disposaven de gaire informacióLlegir més

reseña negativa en google

Puc eliminar una ressenya negativa a Google?

By Sònia Verdú | Destacados, Màrqueting digital | 27 Novembre, 2019 |

Les ressenyes negatives de Google són un dels principals maldecaps de les empreses a internet, ja que la visibilitat que dona el canal online als nostres productes o serveis també ens exposa a les crítiques. Les ressenyes han esdevingut molt populars entre els usuaris, que confien en la (suposada) experiència d’altres usuaris per formar-se unaLlegir més

marketing

En màrqueting no només importa el com, sinó el perquè

By Sònia Verdú | Màrqueting digital | 7 Octubre, 2019 |

Aquest no és un article sobre com fer màrqueting, almenys no en un sentit literal, sinó que he decidit exposar algunes idees sobre la importància de saber per què fem màrqueting, o per què decidim fer determinades accions i no unes altres. De tant en tant em trobo amb empreses, especialment del sector B2B industrial,Llegir més

Com podem millorar l’experiència dels clients a B2B

By Sònia Verdú | Destacados, Màrqueting digital | 3 Setembre, 2019 |

Si la teva empresa és B2B, de ben segur que tens clar que els processos de compra dels teus clients són diferents dels d’una empresa B2C. Això vol dir que són més lents i, sobretot, que les decisions de compra es prenen molt més sovint en funció de criteris racionals, com el preu o lesLlegir més

Com triar la millor campanya de màrqueting digital per a la teva empresa

By Sònia Verdú | Destacados, Màrqueting digital | 29 Maig, 2019 |

Quan pensen en màrqueting digital, moltes empreses decideixen d’entrada fer SEO, SEM (bàsicament Google Ads) o xarxes socials, per posar-ne alguns exemples, però no tenen clar quina és la que pot donar millors resultats o és més recomanable per al seu producte o servei. Aleshores comença una etapa d’assaig i error que té un costLlegir més

Els 5 tipus d’articles que funcionen millor per a B2B (amb exemples)

By Sònia Verdú | Redacció de continguts | 23 Abril, 2019 |

Hi ha molts tipus d’articles que es poden escriure per a un blog, tant en forma com en contingut. Normalment, triem en funció de la informació que tenim i del missatge que volem transmetre. Però sovint, als cursos de redacció per a blog, em repeteixen les mateixes preguntes: Quins recomano? Quins funcionen millor per aLlegir més

Com fer una estratègia de continguts per a B2B

By Sònia Verdú | Màrqueting digital, Redacció de continguts | 10 Abril, 2019 |

Els continguts són una de les estratègies més efectives per a B2B, fins i tot més que per a empreses B2C. La principal raó és que els processos de compra a B2B solen ser més lents, i les decisions es prenen en funció de criteris racionals. Per tant, es fa més recerca i anàlisi deLlegir més

presentacion informe analítica web

Com ha de ser un bon informe d’analítica web?

By Joel Camí | Analítica web | 8 Març, 2019 |

L’altre dia, parlant amb un client, em va comentar que no li veia gaire utilitat a «allò de l’analítica». Això em va arribar al cor. Com pots fer màrqueting sense analítica? És com anar per una carretera amb els ulls tancats. Et pot sortir molt car. Li vaig preguntar pels seus motius, i em vaLlegir més

Les empreses B2B haurien d’utilitzar Google Ads?

By Joel Camí | Destacados, Màrqueting digital, SEM | 2 Gener, 2019 |

La resposta a aquesta pregunta és un sí. T’explico per què ho tinc tan clar: perquè si les campanyes estan ben optimitzades —com tot, si les coses es fan bé—, es convertirà en una importantíssima font de contactes i vendes. A més, aquest canal suposa una excel·lent oportunitat per posicionar-nos per sobre de la competència,Llegir més

Les 5 claus d’un web multi-idioma

By Joel Camí | Destacados, SEO | 3 Setembre, 2018 |

El web és l’eix vertebrador de qualsevol estratègia online internacional. Però sovint sorgeixen molts dubtes sobre les accions a dur a terme, la forma de configurar-lo o com distribuir els continguts en un site multi-idioma. Encara que una estratègia d’internacionalització hi ha molts factors a tenir en compte, en aquest post em centraré en elLlegir més

123

Cercar

Últimes entrades

  • Per a què serveix l’analítica web?
  • Puc eliminar una ressenya negativa a Google?
  • En màrqueting no només importa el com, sinó el perquè
  • Com podem millorar l’experiència dels clients a B2B
  • Com triar la millor campanya de màrqueting digital per a la teva empresa

Categories

  • Analítica web
  • Branding i disseny
  • Destacados
  • Disseny web
  • Inbound marketing
  • Màrqueting digital
  • Redacció de continguts
  • SEM
  • SEO

Contacte

93 881 86 51

[email protected]

Carretera de Terrassa, 263 - 08205 Sabadell, Barcelona Com arribar-hi

Segueix-nos

Legal

  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Projectes
  • Màrqueting digital
  • Disseny web
  • Posicionament
  • Branding i Disseny
  • Formació
  • Blog
© 2019 Limbic Team SL
  • Projectes
  • Màrqueting digital
  • Disseny web
  • Posicionament
  • Branding i Disseny
  • Formació
  • Blog
  • Castellano
Limbic
  • Castellano

  • Català

  • 93 881 86 51

  • Contacto